У базу радова конкурса „Сазнали на семинару – применили у пракси 2019“ уврштен рад учитељице Катарине Симовић

Завод за унапређивање образовања и васпитања ради развијања и промовисања културе примене знања и вештина стечених на семинарима одобрених програма сталног стручног усавршавања, организовао је конкурс за запослене у предшколским установама, основним/средњим школама и домовима ученика.

На овај начин Завод за унапређивање образовања и васпитања је желео да подржи наставнике, васпитаче и стручне сараднике у размени идеја и искустава стечених на семинарима, која су највише допринела унапређивању њихове праксе.

Конкурс се односио на приказ примене знања и вештина стечених током програма обуке одобрених од стране Завода за унапређивање образовања и васпитања у последњих пет година.

На прологодишњем конкурсу учествовала је учитељица Катарина Симовић, мастер лидерства у образовању и самостални педагошки саветник. Њен рад под називом „Унапређење брзине и квалитета читања ученика првог разреда – акционо истраживање“ уврштен је базу радова.

Комисија Завода за унапређивање образовања и васпитања проценила је да рад својим квалитетом заслужује да буде уврштен у базу радова и из тог разлога рад је сада доступан јавности.

У раду је приказана примена знања стечених на семинару „Акциона истраживања у функцији унапређења квалитета наставе и учења“.

„За извођење акционих истраживања нису потребна никаква додатна средства, нису потребни никакви лабораторијски услови. Ако узмемо у обзир да је недопустиво да постижемо успех само са децом која желе да уче, да ученике треба да припремамо за послове који још не постоје, да треба да их научимо да решавају проблеме, експлоатација већ постојећих резултата истраживања и традиционални приступ наставном процесу то не може да нам омогући. Акциона страживања помажу нам да сами решавамо проблеме који се јављају током образовно – васпитног процеса као и да унапредимо исти.“ истакла је, између осталог, Катарина Симовић у свом раду.

База радова налази се на следећем линку.

Постави коментар